18 januari 2009

Kleindierenbeurs in Pijnacker

In de speelbakOp zaterdag 17/1/09 heb ik 3 opvangfretjes mee naar Intratuin in Pijnacker genomen alwaar ik met 2 bestuursleden van de vereniging stond. Omstebeurt stonden we in de frettenspeelbak of achter de verkooptafel. Het doel van deze dag was om bezoekers te laten zien hoe leuk het kan zijn om fretjes als huisdier te hebben. Verder was het doel om veel over ze te vertellen en om leden te werven.
Daarbij verkoopt de vereniging ook van alles voor fretjes; vooral spullen waar ze in kunnen slapen zoals slaapzakjes en hangmatjes en spullen voor de verzorging.

Totaal hadden we met zijn 3-en 9 fretjes bij ons welke in de speelbak lekker met elkaar konden spelen. Het klikte met alle fretjes erg goed. Eén fretje begon over te geven en ik denk dat het haar even teveel werd.Aan het kamperen
Ik heb haar toen in de carriër gedaan zodat ze even rustig kon slapen. ± Twee uurtjes later wilde ze er weer uit en heb ik haar er weer bij gezet en het ging toen prima. Op een gegeven moment waren de fretjes zo moe dat ze zijn gaan slapen. Op de foto hierboven zijn er een paar in de tent gekropen. Het was een geslaagde drukke dag en veel mensen waren enthousiast. Nu afwachten hoeveel mensen er daadwerkelijk in fretjes geïnteresseerd zijn. Er zijn nu al (januari 2009) zo een 8 fretjes geplaatst maar we hebben er nog genoeg in de opvang die een nieuw baasje zoeken. Neem ook eens een kijkje in de opvang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten