16 januari 2009

Raja


Zo, het wordt tijd dat ik eens aan mijn blog ga werken met vandaag een foto van Raja die zijn papje van Convalescence aan het eten is. Dit is voor de komende twee maanden zijn voedsel; omdat hij aan de medicijnen is, is zo een papje beter dan zijn eigen brokjes. Mijn eerste verhaaltje begint dus niet zo best. Woensdag 14/1 is ontdekt dat Raja een probleem heeft met de Helicobacter Mustelae. Een bacterie die bij iedere fret aanwezig is maar nu bij Raja problemen geeft door bepaalde omstandigheden waarvan ik niet weet welke. Ze zeggen stress of verandering van omgeving o.i.d. Maar daar is hier geen sprake van. Met andere woorden, hij heeft een maagontsteking en/of een maagzweer wat zeer ernstig is.
Om 9:00, 14:00, 19:00 en 24:00 uur krijgt hij medicijnen die hij niet wilt hebben maar ik ga er helemaal voor om hem op een prettige manier (met lekkers) de medicijnen toe te brengen. Tenslotte wil ik hem nog een paar jaartjes bij me hebben en zijn maatjes ook.

1 opmerking:

  1. Leuke foto Ellen en wat een droevig verhaal erbij. Raja beterschap mannetje, laat je maar lekker vertroetelen door je vrouwtje dan ben je snel weer beter.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen