14 november 2010

Kamper

Kamper redelijk actief Op 12 november 2010 heb ik Kamper in laten slapen omdat het steeds slechter met hem ging. Vanaf 24 juli 2009 zat Kamper bij mij in de opvang. Al snel bleek dat hij ziek was. Hij had insulinomen (te laag suikergehalte en kleine tumoren) en zijn nieren waren slecht.
Hier sliep hij vaak inIn het begin kon hij nog alles doen. Rennen, stoeien, trap op en af maar na verloop van tijd ging dat moeizamer. Op een gegeven moment sliep hij heel veel maar liep af en toe wel een rondje in de kamer. Daarna kwam de periode dat hij omviel als hij wilde gaan lopen maar dat gebeurde alleen bij de eerste 2 รก 3 stapjes. Daarna ging het goed. Uiteindelijk wilde hij zijn medicijnen niet meer en heb ik besloten om hem dat dan ook maar niet meer te geven, alleen nog dat papje wat hij wel lekker vond.
Kamper spelend
Kamper speelt in de macaroniebak

Op zaterdag 13 november heb ik hem naar het dierenuitvaart-centrum in Amsterdam Noord gebracht. Hij is zo lang in de opvang geweest dat hij bijna mijn eigen was en bij mijn eigen overleden fretjes zal hij worden uitgestrooid.

"Dag Kamper, ik vond je een heerlijk ventje."

1 opmerking:

  1. Ach wat een triest berichtje. Ik lees het nu pas. Arme Kamper, maar nu heeft hij het goed aan de andere kant van de Regenboogbrug.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen