29 juli 2010

The nanny...

Ja ja, vanaf zondag jl. ben ik de oppasser van 12 vakantiefretjes, 9 muizen en een stuk of wat Afrikaanse dwergmuizen. Het begint intussen wel een beetje te ruiken hier op zolder maar gelukkig kan ik de deur openzetten.
Dit is een van de mannen. Ze zitten alle 3 in een eigen kooi want anders gaan ze vechten.

...en zij heten Neon, Nanouq, Sion, Da Vinci, Toet en Sunnen.
Hier zitten 6 vrouwtjes in.

Brok en Jara.

Van links naar rechts zijn dit Zorba, Ente, Zoƫ en Pebbles

In deze kooi zitten Danny, Hidde, Hiero, Dusty en Bino.


En dan heb ik nog 2 bakken met Afrikaanse dwergmuizen. Maar die vergen weinig verzorging; als ze maar eten en drinken hebben.
Totaal heb ik 3 grote kooien met vakantiefretten, 4 bakken met muizen en 2 met de minimuizen.
Ik verveel me in ieder geval niet.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen, je hebt het er maar druk mee
    kom je nog even kijken wat je zus hebt gemaakt??? en ben jij al klaar met je LO of nog niet??? Ik moet nog beginnen eerlijk gezegd!!!!

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hil, bedankt voor je reactie. Je ziet het, druk druk druk, maar dit weekend worden ze allemaal weer opgehaald; pfff. Nee, niet begonnen dus nog maar ben het wel van plan hoor. Intussen heb ik afgelopen week al weer 2 zwerffretjes erbij. Ik ga weer even een kijkje nemen op jullie blog.
    Gr. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen