9 maart 2010

Mn teen


In september 2009 had ik een ingegroeide teennagel. Dit was zo pijnlijk dat ik niet eens een sok aan kon. Ik ben daar toen aan geholpen.
Ruim een maand geleden is de nagel opnieuw in gaan groeien en vandaag, om 09:00 uur, ben ik daar weer aan geholpen. Dit keer in het ziekenhuis. Binnen een kwartier was het gepiept. Er is een strookje nagel van een halve cm weggehaald tot onder mijn nagelriem. Ik heb nu dus ook een flinke kloof in mijn teen. De verdoving is nog niet uitgewerkt, maar straks... Vandaag moet ik zo min mogelijk lopen en met mijn been omhoog op de bank. Morgen moet ik al voor controle.
Mijn advies is: laat het meteen goed doen zodat het niet terug komt.

3 opmerkingen:

  1. O Elen wat vervelend allemaal. Lekker zo'n teen he. Je kan ze beter missen ha ha. Veel beterschap van je zus. xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap met je pootje. Daar zal je wel weer een tijdje zoet mee zijn. Vooral niet op je teentjes getrapt zijn hoor ;-)
    groetjes van je andere zus en een kusje tegen de pijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig valt het mee. Het verband is er al af. Moet nu regelmatig spoelen en afdekken met een pleister. Maar ik moet er niet aan zitten, want dan...
    En uhh... "ik ben eerder bang dat ik op mijn teentjes getrapt wordt" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen