28 februari 2010

Winterchallenge


Van links naar rechts: Nicole, moi, Logan (5/9/09) en zijn moeder Patricia. Patricia hebben wij vorig jaar ook ontmoet en is de overbuurvrouw van Nicole.


Dit is de tuin. Dat ze het geen "garden" noemen maar "yard" begrijp ik wel.


En dit is het prachtige uitzicht aan de voorkant van het huis met die verschrikkelijk mooie auto op de voorgrond ;-)


Deze layout heb ik voor de "winterchallenge" van Scrapart gemaakt. Op het nippertje (hoop ik) had ik hem af en opgestuurd.


En dit was ook een challenge. Rara, welke is van mij?

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het rechter "ijsje" van jou is. Ziet er erg lekker uit, was dat het ook?
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, klopt helemaal. Ik hoefde ook niet meer te eten daarna.

    BeantwoordenVerwijderen