3 maart 2009

Gevonden fretDit fretje is gisteren gevonden op de Isolatorweg in Amsterdam. Een mooie albino, althans nadat ik hem gewassen had. Normaal was ik een gevonden dier niet direct vanwege de stress maar hij zat onder de vlooien en heb ik hem dus maar direct gewassen met een antiparasiet shampoo. Ik denk dat er wel 30 vlooien vanaf kwamen en een hoop straatvuil. Hij was hongerig en erg moe en viel al snel in slaap. Nu maar hopen of er zich een eigenaar meldt. Oh ja, ik heb hem Wesley genoemd.

3 opmerkingen:

  1. Ach wat een liefje. Gelukkig is hij bij jou in goede handen.
    gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind het zo'n poepie he..

    groetjes gab en co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellen wat een schatje en bofkont dat hij bij jou terecht is gekomen!!
    Het is echt een knappert!
    Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes. Ik ga snel nog ff de andere foto's bekijken want ze zijn echt leuk die fretjes!
    Groetjes,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen